‘
Ինչպես գիտենք, այսօր ԱԺ նիստում քվեարկության դրվեց ՀԱԿ—ի՝ հակամենաշնորհային գործունեության վերաբերյալ ծրագիր ընդունելու մասին հարցը, որը չընդունվեց 36 կողմ, 61 դեմ քվեների հարաբերակցությամբ: iLur.am-ը զրուցել է «Հայ ազգային կոնգրես» խմբակցության ղեկավար Լևոն Զուրաբյանի հետ:
Ըստ Ձեզ, ի՞նչու մերժվեց նախագիծը:
Ըստ ԱԺ կանոնակարգի մասին օրենքի՝ ամեն խմբակցություն հնարավորություն ունի մեկ նստաշրջանի ընթացքում մեկ անգամ հարցապնդումով գրավոր դիմել կառավարությանը, որից հետո կառավարությունը 20 օրվա ընթացքում պետք է պատասխանի: Եվ եթե այդ պատասխանը խմբակցությանը չի բավարարում, ապա խնբակցությունն իրավունք ունի հնչեցնել այդ հարցապնդումը ԱԺ քառօրյայի նիստում, ավելին՝ ունի հնարավորություն ներկայացնելու ԱԺ որոշման նախագիծ, ինչը և մենք արեցինք:
Կառավարության պատասխանն ուղղակի ծիծաղելի էր և ցույց տվեց, որ իրականում այսօրվա իշխանությունները անթաքույց կերպով հանդես են գալիս մենաշնորհների կամ, ինչպես իրենք են արտահայտվում՝ իշխող դիրք ունեցող տնտեսվարող սուբյեկտների փաստաբանի դերում: Փաստորեն՝ իրենք իրենց պատասխանում գրել են, որ իշխող դիրք ունենալը Սահմանադրության խախտում չէ և ինքնին խնդիր չէ, խնդիրը միայն այդ դիրքի չարաշահումն է: Սա ցույց է տալիս, թե ինչ լուրջ արմատական տարբերություն կա մեր և այս իշխանությունների պաշտոնական դիրքորոշումների միջև: Նրանք, ըստ էության, նման կեցվածքով լեգիտիմացնում են մենաշնորհները: Մենք վերջապես հասկացանք դա և հասարակությանը ներկայացրինք այս խնդիրը, որ իրականում Հայաստանում իշխանությունները պաշտոնապես աջակցում են մենաշնորհներին:
Երկրորդ կարևոր նվաճումն այն է, որ մենք մշակեցինք մի նախագիծ, որը արժանացավ չորս խմբակցության հավանությանը, ինչպես տեսաք՝ անգամ ՕԵԿ-ը ինչ-որ դրական բաներ ասաց այս նախագծի վերաբերյալ: Ինձ համար սա կարևոր հարց էր, սա հանդիսացավ ինչ-որ ջրբաժան, երևաց, թե ով է կողմ մենաշնորհի վերացմանը, և ով է կողմ մենաշնորհի այս պաշտոնական համակարգի պահպանմանը, և դա, միանշանակ, իշխող կոալիցիան է: Բայց այստեղ էլ հետաքրքական մի պատկեր պարզվեց. երկու ՀՀԿ-ական կողմ քվեարկեցին հակամենաշնորհային փաթեթին: Մենք, բնականաբար, ողջունում ենք այդ քայլը, որը ցույց տվեց, որ նրանք կարողանում են դրսևորել անկախ վարվելագիծ:
Հնարավո՞ր է արդյոք, որ այդ հարցապնդումը ներկայացվի որպես օրենքի նախագիծ:
Բնականաբար՝ չի բացառվում, բայց ներկայացվելիք օրինագիծը պետք է լինի շատ լավ մշակված, լուրջ փաստաթուղթ, մենք, ուրվագծելով, հիմանականում ներկայացրինք, թե փաթեթը ինչ պետք է լինի, բայց դրան պետք է թիկունք կանգնի պետությունը, դա միայն խմբակցության ջանքերով չի լինի անել, և իմաստ էլ չունի, եթե մենք մշակենք հիմա մի ամբողջ օրենք, ծախսենք դրա վրա եռանդ, ջանքեր և բազմաթիվ մասնագետների ժամանակը և այլն, իսկ հետո նրանք մի քվեարկությամբ ոչնչացնեն, դա իմաստ չունի, դրանով ուղղակի ջուրը կգցեն ամբողջ աշխատանքը: Հենց դրա համար մենք ընտրել էինք այս ձևը. սկզբունքային առումով՝ ուզում էինք համաձայնեցնել հակամենաշնորհային միջոցառումները, իրենք մերժեցին դա, ճիշտ է, իշխանական կոալիցիայի անունից ինչ-որ վերապահումներ արեցին, որ իրենք պատրաստվում են նման առաջարկներով հանդես գալ:
Շատ լավ, թող անեն, բայց այսօր իրենց պաշտոնական դիրքորոշումը պարզ է. մինչև վերջ պահպանել մենաշնորհները, նրանց մազին անգամ չկպչել:
‘