‘
Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովը տուգանել է մի շարք ընկերությունների՝ անբարեխիղճ գովազդի, գովազդային բառերն ու արտահայտությունները չարաշահելու, այլ ընկերության բրենդն օգտագործելու համար:
Հանձնաժողովի այսօրվա նիստում նշվել է, որ մի շարք դեպքերում գովազդները հանրությանը ներկայացնում են կեղծ տեղեկատվություն եւ վարկաբեկում են պոտենցիալ մրցակիցներին: Մասնավորապես, օգտագործվել են արտահայտություններ եւ առավելապես գերադրական աստիճաններ, որոնց գործածությունն արգելվում է օրենքով:
Այսպես, «Բի Էյչ Էս» խանութ-սրահը գովազդում է, որ իրենք հանդիսանում են «տարվա լավագույն միջազգային խանութը»: «Հիքսոս» ընկերությունը՝ իր կողմից իրացվող «Riso Scotti» բրնձի գովազդում նշում է, որ դրա «իտալական որակը հաստատված է լավագույն շեֆ-խոհարարների կողմից»:
Մեկ այլ դեպքում՝ «Լ Օպտիկ» ընկերության գովազդում, ասվում է. «ակնոցների հարուստ տեսականի աշխարհահռչակ բրենդերից, որոնցից այլ սրահում դժվար թե գտնեք…»:
Այսպիսով, առաջին երկու դեպքում ներկայացվում են կեղծ կամ ոչ լիարժեք տվյալներ (չի նշվում, թե ով է հավաստել ապրանքի միջազգային որակը): Անհարկի օգտագործվում են գերադրական աստիճաններ, ինչը համարվում է հասարակության մոլորեցում: Երրորդ դեպքում առկա է մրցակցին վարկաբեկելու փորձ:
Մեկ այլ տուգանք նշանակվել է «Իդեալ Գազ» ընկերությանը. վերջինս օգտագործում էր «Իդեալ» ապրանքային նշանը, թեեւ «Իդեալ», «Իդեալ համակարգ» ապրանքանիշները գրանցել է մեկ այլ ընկերություն՝ «Իմէքս Գրուպ»: Ըստ Հանձնաժողովի՝ «Իդեալ Գազի» նման շուկայավարումը մոլորեցնում է սպառողներին, ինչն անբարեխիղճ մրցակցության դրսեւորում է:
Բոլոր խախտողները տուգանվել են նախորդ տարվա հասույթի 1%-ի չափով:
‘