‘Քաղաքական գովազդի մեկ րոպեի սակագինը, նախորդ նախագահական ընտրությունների համեմատ՝ զգալիորեն նվազել է (աղյուսակ)’

1096

Հայաստանի հեռուստաընկերություններն արդեն իսկ ներկայացրել են առաջիկա նախագահական ընտրությունների քարոզարշավի ժամանակ եթեր հեռարձակվող քաղաքական գովազդի մեկ րոպեի արժեքը: iLur.am-ը համեմատել է այս տարվա սակագները նախորդ՝ 2008 թվականի փետրվարին կայացած նախագահական ընտրությունների քարոզարշավի սակագների հետ: Պարզվում է՝ միայն «Շանթ» և Հ1 հեռուստաընկերություններն են, որ սակագինը անփոփոխ են թողել: Մնացած դեպքերում քաղաքական գովազդի մեկ րոպեի սակագինը զգալիորեն նվազել է: Համեմատական աղյուսակը ներկայացնում ենք ստորև.

\"\"

Նախորդ հոդվածը‘Ժերեր Դեպարդյեին 2 տարվա ազատազրկում է սպառնում’
Հաջորդ հոդվածը‘ ԱՄՆ-ում մեկնարկել են «կոլորադյան հրաձգի» գործով նախնական դատական լսումները ‘