‘Քաղաքական գովազդն ամենաթանկը կլինի «Շանթում», ամենաէժանը՝ «Երեւանում »’

956

2013 թվականի փետրվարի  18-ին կայանալիք ՀՀ նախագահի ընտրությունների քարոզարշավի ժամանակահատվածում նախընտրական քարոզչության համար տրամադրվող վճարովի եթերաժամի 1 րոպեի համար հեռուստաընկերություններն ու ռադիոընկերությունները սահմանել են հետևյալ սակագները.

«Շանթ» -120 000 դրամ(ներառյալ ԱԱՀ)

«Արմենիա TV » -110 000 դրամ(ներառյալ ԱԱՀ)

Հ1-80 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

Հ2 -60 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ) / 30 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)` մինչև ժամը 18:00-ը

«Կենտրոն»- 32400 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«Երկիր Մեդիա» — 30 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ), 25 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)`մինչև ժամը 18:00

«Ա TV»- 24 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«ԱՐ»- 20 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«ԱրմՆյուզ»- 18 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«Երեւան»- 15 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

 

«ՌԱԴԻՈ 107 ՖՄ»- 2800 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«Հանրային ռադիո»- 3600 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ):

Սակագների մասին  տեղեկությունները iLur.am-ին տրամադրել են  հեռուստաընկերություններն ու ռադիոընկերությունները:

Նախորդ հոդվածը‘Էնդի Ուորհոլն աճուրդների ամենաեկամտաբեր նկարիչն է’
Հաջորդ հոդվածը‘Ինչպես են Մեսիին պաշտում աշխարհում. Ֆոտոշարք’