‘
Անմիջապես տպավորվող վառ կերպարներ ստեղծելու և սպառողների ուշադրությանն արժանանալու անդադար մրցավազքում գովազդային կազմակերպությունները հաճախ անցնում են բոլոր սահմանները՝ իրենց նկարահանած ապշեցնող տեսահոլովակները իսկական փորձանքի վերածելով հեռուստադիտողների համար:
Ձեզ ենք ներկայացնում ռուսական և ուկրաինական եթերի մի շարք գովազդային հոլովակներ, որոնք իրենց անհավանական, հաճախ նաև անթույլատրելի բովանդակությամբ հայտնվել են բրիտանացի փորձագետի ուշադրության կենտրոնում, որն իր հոդվածում The Daily Mail թերթում կանգ է առել 8 գովազդային հոլովակների վրա, որոնք անվանել է «ապշեցնող»:
‘