‘
Facebook սոցիալական ցանցի օգտարերի նշած «լայքերը» թույլ են տալիս պատկերացում կազմել նրա հոգեբանական պատկերի մասին: Նման եզրակացության են հանգել Microsoft Research Centre գիտահետազոտական կենտրոնի փորձագետները, գրում է ИТАР-ТАСС-ը:
««Լայքերը» ավելին են ասում օգտատերերի նախասիրությունների, ինտելեկտի կամ քաղաքական հայացների մասին, քան նրանք ինքները կարող են պատմել»,- ասվում է կենտրոնի հրապարակած զեկույցում: Այս կամ այն լուսանկարին և իրադարձությանը տրված հավանության հիման վրա շուկայագետները և հասարակագետները կարող են շահավետ կերպով կազմակերպել իրենց գովազդային կամ քաղաքական արշավները:
Գիտնականների խոսքերով՝ ուսումնասիրելով էջի օգտատիրոջ «լայքերը», հոգեբանները կարող են հաշվարկել նրա ինտելեկտի մակարդակը, սեռական կողմնորոշումը և անձնական բնութագիր տալ նրան: Բացի այդ «լայքերի» օգնությամբ կարելի է կռահել այս կամ այն անձի վերաբերմունքը թմրամիջոցներին:
Հետազոտությունը հիմնված է 58 հազար ֆեյսբուքյան էջերի ուսւոմնասիրության վրա:
‘