‘
Հայաստանի հեռուստաընկերություններն արդեն իսկ ներկայացրել են առաջիկա նախագահական ընտրությունների քարոզարշավի ժամանակ եթեր հեռարձակվող քաղաքական գովազդի մեկ րոպեի արժեքը: iLur.am-ը համեմատել է այս տարվա սակագները նախորդ՝ 2008 թվականի փետրվարին կայացած նախագահական ընտրությունների քարոզարշավի սակագների հետ: Պարզվում է՝ միայն «Շանթ» և Հ1 հեռուստաընկերություններն են, որ սակագինը անփոփոխ են թողել: Մնացած դեպքերում քաղաքական գովազդի մեկ րոպեի սակագինը զգալիորեն նվազել է: Համեմատական աղյուսակը ներկայացնում ենք ստորև.
‘